Web Toolbar by Wibiya

sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Parada "Bucatar Curajos" - decembrie 2013

Bine v-am regasit. Dupa o scurta vacanta iata si prima postare a anului 2014. Nu este una oricare ci parada Bucatarului Curajos, reteta sarata, pe care am avut bucuria sa o gazduiesc eu. Asa cum poate stiti cei care participa trebuie sa prepare o reteta propusa de gazda lunii respective. Eu am propus o reteta de post pentru ca aproape toata luna decembrie am fost in postul Craciunului, dar si pentru ca koshari (orez cu linte) este unul din felurile de mancare preferate in familia mea.
Iata variantele bloggerilor culinari care au avut placerea sa participe la aceasta provocare si carora le multumesc mult pentru ca au fost curajosi si au incercat.

 
 Iuliana -   Cartea de bucate aromate



  Claudia - Lecturi si arome



  
                                                       Ioana -  Pasiune si culoare
  






Va multumesc pentru participare, iar voua celor care cititi Saffron & Dates va doresc un an nou fericit, plin de bucurii si voie buna. Sper sa cititi de fiecare data cu placere cartea mea de bucate virtuala si imi doresc sa gasiti in paginile ei retete care sa va placa.
 La multi ani!
 

2 comentarii:

  1. Felicitari, Cerasela! Chiar ca merita felicitati curajosii, de fapt curajoasele. Nu pentru ca au incercat reteta, ci fiindca si-au facut timp sa onoreze provocarea. Eu am renuntat tocmai din acest motiv, ca nimeni nu mai vrea sa fie curajos si sa incerce ce-i propune altcineva si e frustrant. Nu e vorba de trafic sau chestiuni din astea, ci tristetea ca nu sunt curiosi sa-si incerce fortele si sa-si faca putin timp pentru asta. La multi ani si un an 2014 asa cum ti-l doresti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult d-na. Aveti dreptate. Am vazut ca interesul pentru aceasta provocare scade de la luna la luna, pacat, mie una imi place.

      Ștergere