Web Toolbar by Wibiya

joi, 6 iunie 2013

Pere in sirop

De curand m-am alaturat unui grup de bucatari profesionisti pe facebook si cineva a postat o poza a unei pere fierte in vin si decorata cu chipsuri de ciocolata si mere Granny Smith. Era atat de frumos decorata ca nu am rezistat tentatiei si am facut si eu varianta mea la care am adus mici modificari. Am fiert perele in sirop de zahar si le-am decorat cu lace cookies. Sper sa va placa ce a iesit.



Iata reteta mea.

 
 
Ingrediente: (4 persoane)
 
4 pere tari nu din cele zemoase
5-6 linguri zahar
un bat de scortisoara, cuisoare si anason stelat pentru aroma
apa cat sa acopere perele
 
 
pentru decor
 
frunzulite de menta proaspata
un mar Granny Smith
2 linguri ganache de ciocolata
28 lace cookies (am sa revin cu reteta)
cateva capsuni







Preparare:
 
Puneti apa cu zaharul si mirodeniile la fiert. Lasati siropul sa fiarba pentru cateva minute apoi adaugati perele spalate si curatate de coaja. Cand apa incepe sa clocoteasca reduceti focul la minim, acoperiti cu un capac si lasati-le pentru 25-30 minute sau pana cand perele sunt moi dar ferme. Ca sa verificati introduceti varful unui cutit intr-o para si daca intra usor inseamna ca sunt gata.
Scoateti-le din sirop si lasati-le sa se raceasca. Dupa ce s-au racit decorati-le cu lace cookies (formati o spirala) pe care puneti ganache frunzulite de menta si feliute subtiri de mere.




Pofta buna!
 
Daca v-a placut va astept pe pagina de facebook sa postati poze cu variantele voastre.
 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu