Web Toolbar by Wibiya

luni, 28 iulie 2014

Frittata cu vinete si cascaval


Luna asta gazda provocarii Cutia misterelor a fost Maria. Ne-a propus cateva ingrediente care iti provocau imaginatia, numai ca pe mine raceala care m-a tinut in pat cateva zile bune mi-a afectat si inspiratia, dupa cum se vede, si am fost in stare sa fac doar o reteta rapida.
Eu iubesc vinetele si incerc sa le folosesc in cat mai multe feluri de mancare. V-am pregatit un substitut perfect pentru omleta, frittata, o reteta usoara si gustoasa. Poate fi preparata pentru micul dejun din weekend sau pentru o cina rapida. Merge de minune cu bere, dar daca sunteti antialcool puteti pregati niste visine in ciocolata sau o felie mare de pepene rosu, ca doar suntem in sezon, si gata cina.

Ingredientele propuse de Maria le gasiti aici. Eu am reusit sa combin doar oua, vinete, nuci si pentru ca era vedeta, cascaval. Va invit sa vizitati blogul ei la sfarsit de luna ca sa vedeti ce alte bunatati au facut fetele cu ingredientele propuse de ea. Pana atunci iata ce am facut eu.
 
Ingrediente: (2 portii )

4 oua
4 vinete baby
200 g cascaval
5-6 nuci
2 linguri de ulei
2 linguri unt
2 fire de marar
sare
 
Preparare:
 
Taiati vinetele felii apoi presarati sare peste ele. Se lasa 20-30 minute apoi se storc de apa care se formeaza. Se stropesc cu cele 2 linguri de ulei si se pun pe gratar pana cand se inmoaie si prind o culoare frumoasa. Se pun apoi intr-o tava sau orice forma care se poate pune in cuptor si pe care am uns-o cu cele 2 linguri de unt. Peste vinete se pune trei sferturi din cascaval taiat cubulete si apoi ouale batute ca pentru omleta. Se pune tava pe aragaz, la foc mic, pentru cateva minute amestecand din cand in cand pe fundul vasului pentru a da ocazie oualelor sa se coaca. Cand este aproape gata se pun nucile si restul de cascaval, ras de data asta, peste oua si se da la cuptor, incins la 180 C, pana cand este gata. Se presara marar tocat si se serveste calda. Este buna si a doua zi.
 
Enjoy!




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu