Web Toolbar by Wibiya

luni, 29 decembrie 2014

Aperitiv cu branza si ardei copti


De ce iubesc acest aperitiv? Ei bine, in primul rand gustul, care imi aminteste de un fel de branza egipteana ce mie imi place tare mult si in al doilea rand culoarea care iese in evidenta chiar si pe un platou plin de legume colorate. Este pasta mea preferata pentru aperitive, seamana tare mult la gust cu branza mish-mish si este foarte usor de facut. Daca aveti deja ardei copti la congelator sau la borcan prepararea acestui aperitiv dureaza vero 5 minute. M-am bucurat tare mult cand am gasit aceasta reteta, putin diferita, pe blogul Lecturi si arome.


Ingrediente:
 
500 g branza Arish (branza cottage egipteana)
2 ardei rosii copti
1/2 lingurita harissa
1/4 cana ulei de masline
sare pentru gust


Preparare:
 
Puneti toate ingredientele taiate bucati mai mici intr-un blender sau chopper si pasam totul bine omogenizand compozitia.
Dam pasta la frigider pentru ca aromele sa se intrepatrunda si servim cu paine prajita, crackers, sau legume taiate bastonase (telina, morcovi).
 
Enjoy!

Acest articol face parte din seria articolelor scrise pentru Provocarea Secreta gazduita in decembrie de Arome in bucatarie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu