Web Toolbar by Wibiya

joi, 12 decembrie 2013

Budinca de ciocolata cu avocado


Ieri am avut pofta de ceva dulce, iar primul lucru care mi-a venut in minte a fost o budinca de ciocolata. Si pentru ca am vrut sa fie ceva sanatos am ales sa nu o fac in mod traditional. Gustul, textura precum si multitudinea de beneficii pe cale le aduce organismului te indeamna sa o incerci.
Principalul ingredient al acestei budinci, avocado, este bogat in vitamina C, potasiu si vitamina B6, este o inportanta sursa de fibre si contine grasimi sanatoase care vor stimula metabolismul. Asa ca nu aveti nicio scuza sa nu o incercati.

Ingrediente:

2 avocado foarte copti
3 linguri miere
3 linguri cu varf cacao de buna calitate
3 linguri ulei de cocos
1/2 lingurita otet balsamic
un praf de sare

decor
cateva migdale
1 lingura seminte susan
1 lingura melasa



Preparare: 

Ca sa prepari aceasta budinca nu trebuie decat sa pui intr-un blender sau tocator electric miezul de avocado impreuna cu restul ingredientelor si mixati pana se transforma intr-o pasta foarte fina. 
Pentru decor am amestecat migdalele cu semintele de susan si melasa, iar apoi lea pus intr-o tava pe o foaie de copt si le-am dat la cuptorul incins la 180C pentru 7-8 minute. Le-am lasat putin sa se raceasca apoi le-am pus peste budinca de ciocolata cu avocado.

Enjoy!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu