Web Toolbar by Wibiya

marți, 15 aprilie 2014

Cum sa decoram masa de Paste



Mai sunt cateva zile pana la Paste si m-am gandit sa va dau cateva idei de decoratiuni. Asa ca am cautat pe YouTube pentru voi cateva filmulete care sa va dea idei.
Cum joi vom colora ouale am sa va arat o noua metoda de decorare.


Este foarte simpla si va trebuiesc doar cateva lucruri: un tricou vechi pe care sa il taiati in patratele, bucati de matase pe care sigur le gasiti prin dulapul bunicii, sfoara, cateva linguri de otet si apa. Dar mai bine va las sa vedeti singuri cum se face.


Deviza mea in bucatarie este gustos dar si frumos asa ca pentru mine nu doar meniul este important. Cum decoram si aranjam masa zic eu ca face la fel de mult ca si ceea ce urmeaza sa pui pe masa. Nu trebuie sa avem musafiri ca sa aranjam frumos masa de Paste, atat noi cat si familia noastra meritam o atmosfera placuta de aceea am cautat sa va dau cateva idei de cum sa aranjam servetelele.


Daca va place iepurasul aveti in filmutetul urmator un tutorial.


M-am gandit si la cei care doresc altfel de aranjamente ale servetelelor si am gasit si pentru ei ceva.


O idee minunata de cum sa faceti un aranjament floral pentru masa de Paste folosind flori de sezon.


Iar daca e cald si va ganditi sa luati masa afara iata o idee minunata de decor.


Sper ca va place ce am ales pentru voi. Va astept sa-mi spuneti cum veti decora masa de Paste.
 

4 comentarii:

  1. Eu am incercat anul trecut sa fac oua cum arata in filmuletul postat de tine, dar nu a iesit nimic :D Noroc ca am avut alternative, alfel aveam doar oua ciudate pe masa :D Uite aici cum au iesit ale mele anul trecut, inclusiv cele cu matase: http://cristina-cristinasworld.blogspot.ro/2013/05/oua-vopsite-paste-2013.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am incercat Cristina. Mie mi-au placut. Aici eu nu gasesc vopsea pentru oua asa ca trebuie sa improvizez. Le-am vopsit cu ceai negru, curcuma, hibiscus si am incercat si cu frunze de ceapa rosie. Nu mi-eu iesit niciodata. Am fost tare uimita pentru ca bunica mea mereu le vopsea in frunze de ceapa sau nuci dar mie nu imi ies, nu stiu care este motivul. Maine am sa vopsesc si eu cateva oua. Am sa fac poze. Multumesc pentru comentariu. Te mai astept.

      Ștergere
  2. Incearca asa, Cerasela: http://lecturisiarome.ro/2014/04/cum-vopsim-ouale-rosii-de-pasti-mod-natural/
    Mie mi-au iesit foarte bine anul trecut.
    Anul asta vreau sa incerc si cu varza rosie. Am inteles ca ies un fel de albastru foarte deschis :)
    Ma tenteaza sa incerc si varianta propusa de tine aici. Daca imi iese revin cu un comentariu :)
    Pana atunci... spor la treaba ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Claudia. Daca folosesti matase naturala iti ies, daca nu esti sigura ca este 100% matase nu incerca pentru ca nu se vor colora.

      Ștergere