Web Toolbar by Wibiya

marți, 1 aprilie 2014

Provocarea Cutia Misterelor - prima editie

Bine v-am gasit la prima editie a Provocarii "Cutia misterelor".
Asa cum v-am spus in postarea anterioara in care am lansat aceasta provocare, astazi voi dezvalui ingredientele surpriza din aceasta luna.
Imi place sa incerc retete si alimente noi. Locuiesc intr-un oras mare unde am acces la tot felul de ingrediente ca sa nu vorbesc de condimente. Cand m-am plimbat prima data printr-o piata am fost uimita de aceasta lume interesanta si de multe ori am intrebat, ca un copil care nu mai vazuse asa ceva niciodata, nu doar ce sunt acestea dar si cum sa le gatesc, cum sa le folosesc. Ca sa va dau un exemplu stiati ca din planta tanara de iuta (ei o numesc molokia) se face o mancare foarte buna, ca reteta este atat de veche incat se afla scrisa si pe peretii unei piramide? Din pacate cu toate astea, din cauza stresului de fiecare zi, ma simt cateodata destul de neinspirata atunci cand vine vorba de mancare si cred ca acest lucru se intampla cu fiecare dintre noi.
Asadar din spirit de aventura dar si dintr-o incercare de a depasi repetitiile, atat pentru noi dar mai ales pentru cititorii nostri am creat aceasta provocare.
Lasati-ma sa va prezint "Cutia Misterelor" care nu este nimic altceva decat incurajarea creativitatii si varietatii in bucatarie. De la ingrediente banale la ingrediente mai putin cunoscute sau folosite imi doresc ca aceasta cutie imaginara sa contina ingrediente variate care sa dea cititorilor nostri idei cat mai interesante pentru a crea acasa mancaruri sau deserturi cat mai delicioase si in timp scurt si sa nu se sperie atunci cand au putine ingrediente la indemana sau cand sunt pusi in fata unor alimente noi. Totul este sa cerceteze bine ceea ce au, sa vada cu ce arome se imbina cel mai bine si vor obtine preparate noi si interesante.
Cum am mai spus aici pe blog, la pagina dedicata acestei provocari voi pune link-ul postarii cu parada retetelor participante din fiecare luna pentru ca cititorilor nostri sa le fie usor sa gaseasca retetele create de voi.
Daca sunteti gata sa va alaturati acestei provocari va astept sa participati si sa va inscrieti si pe lista de gazduire pe care am deschis-o pe grupul Mistery box challange creat pe facebook.
 
Dar sa nu mai lungesc vorba si sa va prezint ingredientele lunii aprilie. Va invit sa cititi si regulamentul acestei provocari pentru a cunoaste ceea ce trebuie sa faceti si ce ingrediente sunt permise in afara celor din aceasta lista. Am creat acea lista de ingrediente permise deoarece cred ca ele se afla intordeauna in camara noastra si sunt indispensabile atunci cand gatim asa ca nu va fi nevoie sa le enumeram de fiecare data.
 
Deci sa deschidem cutia si sa ne apucam de gatit.
 
Ingredientele surpriza sunt: carne de vita, pere, morcovi, ceapa, rosii, cartofi, usturoi, aluat foietaj, lapte, rucola, iar ingredientul vedeta este ghimbirul.
 
Cutia fiind deschisa va astept preparatele cu poza si link catre postare pana pe data de 29 aprilie ora 23.59 la adresa de email saffronanddates@gmail.com. Parada va fi publicata pe data de 30 aprilie cand am sa predau stafeta urmatoarei gazde Cristina de la Cristina's world .
 
Va multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu