Web Toolbar by Wibiya

miercuri, 28 ianuarie 2015

Ficatei de pui cu ceapa


Ficatei de pui cu ceapa, o bunatate de mancare de care am uitat. Nu stiu motivul, dar copiilor mei nu le place ficatul asa ca nu prea gatesc. Am vazut aceasta reteta pe blogul lui Lili (Cu Lili in bucatarie) si mi-am adus aminte cat de mult imi place mie ficatul de pui, asa ca iata varianta mea de ficatei de pui cu ceapa.

Ingrediente:

400 g ficat de pui
4 linguri ulei
2 cepe potrivite
3-4 catei de usturoi
3-4 linguri sos de soia
1 cana lapte
sare si piper pentru gust
verdeata de orice fel

Preparare:

Ficatul de pui se spala bine si se tine in apa (apa se schimba de cateva ori), in frigider, pana isi lasa tot sangele. Se pune apoi in lapte si se mai lasa 10-15 minute. In acest timp, ceapa se taie julien si se caleste in ulei impreuna cu usturoiul tocat rondele. Cand ceapa s-a inmuiat adaugam ficatul  scurs bine de lapte. Dam focul la minim si punem capacul. Nu amestecam pentru ca riscam sa il faramitam. Se lasa sa fiarba vreo 10 minute apoi se intoarce pe cealalta parte si se mai lasa 4-5 minute ca sa se patrunda bine. La sfarsit se adauga sosul de soia, piperul si sare daca mai dorim. 
Se presara cu verdeata tocata si se serveste cu cartofi, muraturi asortate sau salata de ardei copti. O mancare simpla dar foarte buna. 

Enjoy!


Acest articol face parte din seria articolelor scrie pentru Provocarea Secreta, gazduita in aceasta luna de Lili

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu