Web Toolbar by Wibiya

joi, 31 octombrie 2013

Orez cu lapte in stil oriental

 
Ca sa sarbatoresc si eu Halloween-ul desi nu sunt mare fan v-am pregatit un bloody rice. Orezului  cu lapte i-am dat o aroma orientala si l-am servit cu dulceata din flori de hibiscus pentru un bloody looking :D . Puteti folosi dulceata de trandafiri in loc de dulceata de hibiscus merge de minune.


 
 
Iata si reteta mea.
 
Ingrediente:
 
1/2 cana orez basmati
2 cani lapte
5-6 linguri de zahar
1/2 cana mix de stafide, migdale maruntite, nuci maruntite
2 linguri apa de trandafiri
un praf de sare
dulceata de hibiscus sau de trandafiri (nu sunt la fel dar merge foarte bine si cea de trandafiri)
 
 
Preparare:
 
Puneti orezul la inmuiat pentru cel putin o ora. Sfaramati apoi boabele de orez cu ajutorul degetelor. Clatiti bine orezul. Intr-o cratita puneti la fiert laptele si zaharul. Cand a inceput sa clocoteasca adaugati orezul. Lasati la foc mediu pana cand incepe sa clocoteasca din nou apoi reduceti flacara la minim si lasati orezul sa fiarba amescecand mereu. Cand orezul a fiert, adaugati mix-ul de nuci, migdale si stafide impreuna cu apa de trandafiri si amestecati ca totul sa se distribuie uniform. Opriti focul.
 
 
Transferati orezul in formele dorite si lasati-l la rece. Cand s-a racit puneti-l pe farfurie si deasupra ornati cu dulceata.
 
Sper ca veti incerca varianta mea de orez cu lapte in stil oriental nu doar in Halloween :)
 
Enjoy!
 

Un comentariu:

  1. Poți să faci o rețetă video, să o postezi pe youtube și să folosești acest site https://viplikes.ro pentru a cumpăra like-uri de pe youtube

    RăspundețiȘtergere