Web Toolbar by Wibiya

marți, 21 mai 2013

Clatite cu ciocolata, inghetata si capsuni

Aceasta este prima mea participare la provocarea Bucatar Curajos iar dulcele de luna aceasta a venit din partea Elenei care ne-a propus sa facem clatite cu ciocolata. Sa nu va ganditi ca sunt clasicele clatite umplute cu crema de ciocolata, ciocolata trebuie pusa in aluat. Marturisesc ca este prima data cand fac astfel de clatite si am fost placut surprinsa. Sunt foarte bune si va indemn sa le incercati.
Am urmat reteta Elenei dar am inlocuit laptele cu lapte de cocos si nu am pus zahar.







Ingrediente:

Aluat

1 cana lapte de cocos
1 lingura unt
50 g ciocolata
2 oua
1 cana faina



Umplutura

Inghetata de frisca cu fructe
Inghetata de ciocolata
Capsuni




Preparare

Punem ciocolata impreuna cu untul si laptele la foc mic pana cand aceasta se topeste. Lasam compozitia rezultata la racit. Cand s-a racit adaugam restul ingredientelor si amestecam pana cand se omogenizeaza perfect.



Coacem apoi clatitele intr-o tigaie teflonata pe ambele parti cate 2-3 minute. Mie mi-au iesit 9 clatite.



Le-am lasat la racit si apoi le-am umplut pe fiecare cu inghetata de frisca si fructe si inghetata de ciocolata si am pus cateva capsuni.

Au fost delicioase. Multumesc Elena.

 
 
 
 
Pofta buna!

Un comentariu: