Web Toolbar by Wibiya

miercuri, 30 aprilie 2014

Bagheta cu file de hering afumat


Aceasta gustare a devenit una din favoritele mele. Imi place pestele afumat foarte mult, iar cand am fost trimisa sa cercetez blogul Lacrimioarei Arome in bucatarie am dat peste o reteta de bruschete cu peste afumat din care m-am inspirat si am facut ceea ce vedeti.


Ingrediente: (2 persoane)
 
1 bagheta
1 file de hering afumat (aprox. 20cm)
2 rosii
o jumatate de ceapa rosie tocata marunt
cateva frunze de patrunjel
sos pentru salata (preparat ca aici)
 
Preparare:
 
Curatati fileul de peste de pielita cat puteti de bine si taiati-l in bucatele de aproximativ 1 cm.


Taiati bagheta in felii sau pe jumatate si apoi in 4 bucati fiecare si puneti in cuptorul preincalzit la 200C pentru 5-7 min sau pana prind o culoare frumoasa maro-aurie. In acest timp taiati rosiile curatate de seminte si frunzele de patrunjel. Amestecati totul adica fileul de hering, rosiile, ceapa tocata patrunjelul si sosul pentru salata. Cand bagheta este gata puneti cate o lingura doua din amestec peste feliile de paine si serviti cu pofta.
 
Enjoy!

 
Acesta reteta participa la Provocarea Secreta gazduita de Monica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu