Web Toolbar by Wibiya

joi, 22 august 2013

Clafoutis cu pere si ciocolata

 
 
Dragii mei daca va place combinatia de pere cu ciocolata acest desert este perfect pentru o zi cand nu aveti prea mult timp la dispozitie sa pregatiti ceva dulce. Nu va mai spun ca este delicios, veti afla asta singuri. Vinovata pentru aceasta reteta este Kadia si al ei clafoutis cu cirese si afine pe care l-a propus in cadrul provocarii Bucatar Curajos . Desi se zica ca daca faci acest desert cu alte fructe decat cirese se numeste flaugnarde eu am pastrat denumirea desertului traditional pentru ca este mai cunoscuta. Dar sa nu ma mai lungesc cu vorba si sa va dau reteta in varianta mea.

 
 
 
 
Ingrediente: (4 portii)
 
2 linguri de miere
4 pere
4 oua
70g faina
2 lingurite esenta de vanilie
150 g smantana 12% grasime
100 g ciocolata 52% continut de cacao
un praf de sare
zahar pudra pentru decor
putin unt pentru uns tava sau tavile
 
Preparare:
 
Se spala perele si se curata de coaja. Se taie in jumatate fiecare para si se scoate mijlocul cu semintele. Se pun in tava unsa cu unt si se pune miere peste fiecare jumatate de para.
Se amesteca apoi restul ingredientelor, mai putin ciocolata si zaharul pudra. Se taie ciocolata in bucati potrivite si se imprastie in tava peste pere. Se toarna apoi compozitia de mai sus. Se da la cuptor (incins in prealabil) la 200C pentru 30 min sau pana capata o culoare aurie.
Se lasa putin sa se aseze si se pudreaza cu zahar. Se serveste calda.
 
 
Pofta buna!
 
 
Nu uitati sa vizitati pagina de facebook Saffron & Dates pentru a fi primii ca afla ceea ce postez sau mici sfaturi in bucatarie.

2 comentarii:

  1. Arata senzational! Nu m-am gandit sa pun ciocolata, cred cred ca e o combinatie interesanta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, Kadia, pentru idee. Minunata. Eu ador ciocolata si perele si nu putea rata ocazia.

    RăspundețiȘtergere