Web Toolbar by Wibiya

duminică, 8 decembrie 2013

Gazpacho

 
Daca luna trecuta am intarziat cu reteta ce trebuia pregatita pentru Provocarea Secreta iata ca de data asta sunt mai rapida. Gazda lunii decembrie, Kadia, m-a trimis sa cercetez un blog nou pentru mine, Bucataras Cristian, de unde am ales aceasta reteta care mie imi place tare mult. Stiu, o sa ziceti ca e iarna si nu merge, dar la mine iarna e ca vara in Romania, asa ca merge.
Iata reteta acestei supe minunate, care se face foarte repede, este delicioasa si plina de vitamie.

 
Ingrediente:
 
4 cani suc de rosii
3 rosii mari, decojite, curatate de seminte si taiate bucatele
1 castravete mare curatat de seminte si taiat in bucatele
1 ardei gras verde taiat bucati
o jumatate de ceapa toccata
2 linguri otet
2 linguri ulei de masline
2 catei de usturoi zdrobiti
cateva fire de patrunjel
sare si piper pentru gust
 
 
 
 
Preparare:
 
Am pus toate ingredientele intr-un tocator electric si le-am mixat de cateva ori pana am obtinut o compozitie fina, dar care sa pastreze totusi bucati din ingredientele folosite. Daca il serviti intr-o zi torida de vara, lasati-l la rece cel putin doua ore sau adaugati cateva cuburi de gheata.
 
Va las cu o portie de gazpacho, are putie calorii si este plin de vitamine si minerale.
 
Enjoy!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu