Web Toolbar by Wibiya

luni, 17 martie 2014

Salata de fenicul cu mere si morcovi


Pentru ca aveam pofta de o salata de cruditati si pentru ca sora mea mi-a zis sa incerc salata de fenicul, pe care va marturisesc ca in afara de seminte pe care le folosesc la cartofi copti, foccacia sau ceai, si frunzele verzi asemanatoare mararului dar cu o alta aroma, nu l-am folosit  pana acum, am preparat aceasta salata gustoasa si sanatoasa. Mi-a placut tare mult cum a iesit asa ca am facut cateva poze ca sa va dau si voua reteta.



Ingrediente (4 persoane):
 
1 mar Granny Smith
1 bulb de fenicul (doar partea alba, partea verde o puteti folosi la supe)
1 morcov
2-3 linguri ulei de nuci
sucul de la o portocala
sare si piper dupa gust
1 lingura de patrunjel tocat marunt


Preparare:
 
Legumele si marul se spala bine apoi se taie julien. Ca sa evitam oxidarea marului dupa taiere, il scufundam in apa cu miere (la o cana cu apa adaugam 2 linguri cu miere) pentru 30 de secunde. Amestecam legumele si marul taiate cu patrunjelul apoi adaugam sucul de portocale, uleiul de nuci, sare si piper dupa gust.
 
Dupa cum vedeti este usor de preparat si merita incercata. Daca doriti puteti adauga si cateva nuci. Serviti aceasta salata de fenicul cu mere si morcovi ca gustare ori la pranz sau cina.
 
 
Enjoy!


4 comentarii: